Thursday, July 1, 2010

Day 2 — Your Crush

Assalamualaikum, dan selamat beramal

Okay yg haritu first day cakap pasal bestfriends oh, sekarang tiba pila hari kedua, cakap pasal my crush.HAHA, jaoh pulak gap antara first day and second day :DD
(orang tak kesah pun)

Cakap pasal crush kan, kenape kite panggil crush eh? adekah sebab kite tau bile bersame dgn si die yg kite crush hati kite akan crush?(okay, dah start nak merepek)

tajuknye your crush,
kalau nak dinyatekan satu persatu, mmg byklah crush kan. tapi kalau setakat crush, aku boleh ade crush kat sape sape lah! tak kirelah makcik kantin ke, kakak topup ke, orang yg jual kat kiosk tu ke.HAHA! (contoh je tu). So, no biggie crush was only meant for the person that you just admire/like, not necessarily the one you LOVE kan?(haa, tau takpe. aku cakap sendiri)

so nak cakap ni, setiap hari aku tukar tukar crush, ice cream crush pun aku suke, apetah lagi main game crush, okay diluar topik lagi kite nampaknye.

tapi tu je lah kan. nak cakap pasal crush, aku tak boleh nak elaborate sangat. nanti parah jadi topik ni. haa tu je. :)))

sekian, wabillahitaufikwalhidayahwassalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh

No comments:

Post a Comment