Saturday, June 26, 2010

WHOA! (I tak tahhu nak cakap ape sbnrnye)

HAHA, gilelah. aku ade belog kot. jangan jeles eh kawan kawan(sape ntah yg jeles). anyhow, its a sunday as usual, a beautiful boring day some might say ( cant agree more). berapa byk sunday dah aku lalui d kuching ini. tak terkire lemon byknye.

WEH! ape tah aku cakap! belog ni ape tah fungsinye.saje je kot nak tulis. tgn tgh FREE katekan (cewah nanti time semester baru start lagi byk aku post!).

hari ini penuh kebiasaan seperti hari yg biasa yg biasa biasa aje. bangun pagi, turun bawah, tanye makanan. OHH! belom siap eh breakfast, naek balek atas. kemas bilek (cehh, padehal tido balek). terbangun semula sebab ayah kejut. WHOA!! takut kot kalau ayah kejutkan (if u know what i mean). at least kalau ummi yg kejut boleh gak cakap "ye ye kejap lagi" p kalau ayah. HUH! takde kompromi I tell you!

sepanjang cuti ni I kerje tau! HAA! ingatkan I malas ke. TAK! TIDAK! NO NO NO NO! (lagu BEP tu) I tak malas OK cume I kerje takde gaji, sebab I jadi org gaji dirumah sendiri seperti mane org yg lain yg tidak kerje bergaji. WHOA! gile rajin kan aku. (bragging, astaghfirullahalazim).

HAA!! lagi satu time cuti cenggini, ramai pulak yg ade kat umah. tak kesah lah adek beradek ke(yg mesti lah ade bengong), kucing ke anjing ke(ade pulak!) atau arnab(yg ni dah tingtong kot). memang rase setiap hari ade majlis keraian(HAHA, ape tah keraian ni, aku main ckp je).BEST dow kat umah! it feels like home!(jangan layan).

ohh hari ni ktorg( me and adek adek, takde org lain lagi yg I nak main bersama.HAHA) main ukur ukur. and guess what! korg tau tak? mestilah tak taukan. kalau tau tak perlulah I cakap. and mesti korg cakap TAU DAH! =_____=(muke cine wukong). I adelah org yg plg tinggi dalam family. gile setinggi satu tujuh lime CM.(tak tinggi mane pun) and yg paling pendek adelah syareef sependek lapan puluh CM. WAHH! gile! aku tak tau nak cakap ape dah.(cakap TAK TAU tapi pjg jugak ko tulis ye!).

HAA! tulah! just satu je nak bitau. get to know me first, then you can judge me. (ape tah maksud aku berkata sedemikian rupa)

OK. chow! assalamualaikum(start td tak bagi salam pun) :)))))))))))))))

2 comments:

  1. HAHAHA. pa d krepak tak ya aie..?
    udah2 la ya. balit uthm gk ktk :P :P

    ReplyDelete
  2. HAHAH, aoklah.mun da org rindu jak mek balit :DDD

    ReplyDelete